Barwy miłośći. Czerwień- Kathryn Taylor


Tytuł: Barwy miłości. Czerwień
Autor: Kathryn Taylor
Seria: Colours of love tom 2
Wydawnictwo: Akurat
Gatunek: Erotyczna, Romans
Ilość stron: 352
O czym to jest?:
Przepadła z kretesem. Chociaż Grace doskonale zdaje sobie sprawę, jak niebezpieczne jest uczucie do Jonathana Huntingtona, to z dnia na dzień kocha go coraz bardziej. Czy szlachetnie urodzony, żądny władzy i wyrachowany mężczyzna naprawdę jest tak nieprzystępny, jak jej się wydaje? Czy naprawdę widzi w niej jedynie zabawkę? Dziewczyna postanawia zrobić wszystko, aby mu uświadomić, jak bardzo jest dla niej ważny i że chciałaby dzielić z nim życie. Nie wie jednak, że jej starania niemal doprowadzą do katastrofy: Jonathan będzie musiał stawić czoło tragedii z przeszłości i zmierzyć się z traumą, która rzuciła cień na całe jego życie. Jakiego ostatecznie dokona wyboru? Czy gorące uczucie pięknej młodej kobiety wystarczy, by zmiękczyć jego serce i dać im obojgu szansę na szczęście, którego tak bardzo pragną?(lubimyczytac.pl)

Moje refleksje :
Pierwszy tom nie wywołał u mnie efektu „WOW”. Owszem, historia była ciekawa i mnie zainteresowała, ale nie była jedną z tych najlepszych w gatunku. Chciałam jednak dać szansę tej serii, zatem zabrałam się za drugi tom. I co o nim sądzę? O wiele lepszy od poprzedniego!

Fabuła jest kontynuacja tej z pierwszego tomu z dokładnością co do minut. Zastajemy bohaterów w momencie, w którym zakończyła się akcja pierwszego tomu. I tak już od tego momentu rozpoczyna się ciekawa akcja. Relacje między bohaterami zmieniają się diametralnie, co było dla mnie nie małym szokiem. Co więcej, autorka zadbała o elementy, które zaskakiwały, czy bawiły. Nie dość, że naprawdę wciągnęłam się w to, co się działo, to byłam zafascynowana tym, jak polepszył się styl autorki. Było wiele lżejszy, bardziej zrozumiały i przede wszystkim ułatwiał szybkie czytanie.

Co do bohaterów, również się nie zawiodłam. W poprzedniej części Grace, odrobinę mnie denerwowała. Tu z kolei wydawała mi się ona odrobinę bardziej rozważna i odpowiedzialna, i już nie „odrzucalo” mnie od tej postaci. Jonathan ponownie wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Z przyjemnością czytałam, odkrywając kolejne jego tajemnice i mroczne strony osobowości.

Jednym słowem jestem usatysfakcjonowana. Historia tych dwojga ludzi znacznie zyskała w moich oczach. Jeśli będę miała czas i możliwość to z chęcią sięgnę po kolejne tomy, jeśli tylko pojawią się one w Polsce. Poza tym bardzo podobają mi się okładki, choć nie pasują stuprocentowo do tego, co niesie ze sobą treść książki.

Ocena: 8/10
Seria Colours of love
2. Barwy miłości. Czerwień


Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję wydawnictwu Akurat

https://www.facebook.com/wydawnictwoakurat/

Komentarze

  1. Cóż, czytałam różne recenzje, a z resztą po dwóch tomach tej drugiej serii jakoś nie mam ochoty zaczynać kolejnego. ;/

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)