Wodospad- Lauren Kate



Tytuł: Wodospad
Autor: Lauren Kate
Seria: Łza tom 2
Wydawnictwo: Galeria książki
Gatunek: Fantasy, Romans, Paranormal romance, Młodzieżowa
Ilość stron: 368
O czym to jest?:
Eureka zalała swoimi łzami świat. Teraz wraz ze swoim ojcem, siostrami, przyjaciółką i Anderem. Dziewczyna nie potrafi poradzić sobie z tym co stało się z Brooksem. Nie ma jednak czasu na rozczulanie się. Musi odnaleźć Solona, osobę która, pomoże jej ostatecznie zmierzyć się i pokonać Atlasa. Gdy dziewczyna trafia do metropolii jaskiń władanej przez Solona. Dowiaduje się ona, iż nie może być dłużej z Anderem, gdyż coraz to większe uczucie chłopaka do niej, powoduje jego starzenie się. Czy dziewczyna będzie gotowa poświęcić miłość na rzecz młodości?
Moje refleksje :
Z wielką przykrością muszę stwierdzić, iż drugi tom jest gorszy od poprzedniego. Co prawda mamy dość ciekawą kontynuację mega ciekawej i oryginalnej historii oraz ciekawie poprowadzonych postaci. Jednak to co mi przeszkadzało to sposób przedstawienia historii. Były, bowiem, momenty, w których musiałam się zastanawiać o co konkretnie chodzi. Często gubiłam wątek, a nagromadzenie informacji i zdarzeń powodowało pewien chaos. Oczywiście większość informacji była zrozumiała, ale gdybym miała omówić przyczyny i skutki wszystkich zdarzeń, byłby z tym wielki problem. Z tego powodu planuję przeczytać ją jeszcze raz. Co do samych postaci, to muszę przyznać, iż autorka bardzo się postarała. Ich charaktery są wyraźne i bardzo ciekawie przedstawione. Interesująco przedstawiono fakt życia w jaskini i walki o pożywienie czy przetrwanie. Mimo kilku znaczących wad jakie już przedstawiłam, książka o dziwo mi się podobała. Z wielką chęcią sięgnę po trzecią część, uprzednio czytając drugą, by uporządkować sobie całą historię.

Ocena: 7/10


Seria „Łza”
1.Łza
2.Wodospad
3.  Ostatni dzień miłości

Komentarze

  1. Czytałam pierwszy tom i chętnie poznam drugi, ale na pewno nie w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele osób poleca pierwszy tom, ale wielka szkoda, że drugi tom nie trzyma poziomu. Szkoda... Pozdrawiam, Maniaczka :)
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam pierwszy tom i Eureka doprowadzała mnie do białej gorączki, za to Ander... może nawet go polubiłam. Uważam "Łzę" za dosyć schematyczną książkę, w której wszystko da się przewidzieć, dlatego oczywiśnie nie mogę jej postawić na jednej półce razem z moimi ulubionymi. Cóż...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam czytać opis i coś mi nie pasuję ... patrzę w górę i okazuję się, że to tom pierwszy, a jeszcze go nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, ale mam to w planach. Jeśli mi się spodoba, to na pewno sięgnę po drugą część ale będę się spodziewać, że może być trochę gorsza od pierwszej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś pierwszy to nie przypadł mi do gustu :O A skoro Wodospad jest gorszy od Łzy to raczej nie zabieram się za to :) Pozdrowionka :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedawno kupiłam część drugą i mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę. :) Swoją drogą ja do tej pory zachwycam się tymi boskimi okładkami <3
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)