ARS Dragonia- Joanna Jodełka



Tytuł: ARS Dragonia
Autor: Joanna Jodełka
Wydawnictwo: Egmont
Gatunek: Fantasy, Młodzieżowa
Ilość stron:  296
O czym to jest?:
Sebastian Pitt otrzymuje informację o śmierci dziadka. Wyrusza więc do Poznania na jego pogrzeb. Wydawałoby się normalna życiowa sytuacja. Jest w tym jednak coś dziwnego. Dlaczego zawiadomienie o śmierci, dotarło do chłopaka, gdy dziadek jeszcze żył? Komu zależało na jego przyjeździe do Poznania? Dodatkowo Sebastian poznaje Lunę- dziewczynę bardzo tajemnicza i nietypową. Co takiego jest w niej, że chłopak nie potrafi o niej zapomnieć? Tajemnica, strach, niebezspieczeństwo....
Moje refleksje :
Książka jest przede wszystkim bardzo tajemnicza. Od samego początku poznajemy pewne postaci, które rozmawiają o niejasnych dla nas rzeczach. Początkowo jest to bardzo mylące, lecz z biegiem zdarzeń wszystko zaczyna się rozjaśniać. Jeśli chodzi o fabułę, to jest ona bardzo ciekawa i potrafi zainteresować. Należy jednak bardzo skupić się na akcji, gdyż łatwo się pogubić. Bohaterowie są bardzo dobrze wykreowani. Każdy ma swój odrębny i charakterystyczny sposób bycia, a ich decyzje nie zawsze są jednoznaczne. Występowało kilka momentów zaskoczenia, a niektóre z nich wręcz zapierały dech. Co prawda brakowało mi w pewnych momentach lekkiego dopracowania fabuły, lecz w ogólnym zarysie było to bardzo dobrze skonstruowane. Zatem... Polecam! 
 
Ocena: 8/10

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu Egmont

http://egmont.pl/

Komentarze

  1. Od jakiegoś czasu interesuje mnie ta powieść. Muszę po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię książek, których akcja dzieje się w Polsce xd znaczy jak nie mam wyjścia, to czytam, ale trochę mnie to drażni :P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie za często sięgam po książki polskich autorów, ale w tym przypadku chyba zrobię wyjątek. Ta fabuła bardzo mnie zaciekawiła. Uwielbiam tajemnicze książki, więc na pewno ją przeczytam ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie klimaty, więc z czasem powinnam po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Intryguję mnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Luna- i od razu przed oczami pokazała mi się ta z HP :D
    Ja raczej podziękuję, bo treść książki jakoś do mnie nie przemawia ;/
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie sięgnę po tę książkę.
    Pozdrawiam, /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją uwagę zwróciła okładka - niezwykle klimatyczna. Z opisu wynika, że tym razem powiedzenie "nie oceniaj książki po okładce" mogło by nie zadziałać. Na pewno zostanie wciągnięta na listę książek "do przeczytania" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na półce czeka "Kryminalistka", a jeśli przypadnie mi do gustu, to pewnie podążę tropem twórczości pani Jodełki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie brzmi całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)