Zakupoholiczka za granicą- Sophie Kinsella


Tytuł: Zakupoholiczka za granicą
Autor: Spohie Kinsella
Wydawnictwo: Sonia Draga
Gatunek: Komedia, Obyczajowa, Romans
Ilość stron: 384
O czym to jest?:
Rebecca to dobrze zapowiadająca się gwiazda telewizyjna. Radzi ona widzom jak zarządzać swoim kapitałem. Ma jednak pewien kłopot, z którego nie zdaje sobie sprawy. Otóż popada ona w coraz to większe zadłużenie. A co jest tego przyczyną? Nieustanne zakupy! Czy to nie paradoks? Dodatkowo jej życiu towarzyszy szereg komicznych sytuacji związanych czy to z jej pracą czy partnerem.
Moje refleksje :
Kolejna książka tej autorki wywiera na mnie tak pozytywnie. Nie dość, że zabawna to napisana łatwym i przystępnym stylem, przez co czyta się ją dość szybko mimo małej czcionki.

Przejdźmy do fabuły. To ona jest jednym z tych czynników, które sprawiły, że całkowicie zatraciłam się w historii. Dowód? Czytałam ją w szkole, gdy moja klasa oglądała film. Do dziś nie wiem, o czym ten film był. Moja koleżanka z ławki miała za to dość ciekawy widok, widząc mnie co chwila wybuchająca tłumionym śmiechem. Tak, humor w tej książce odgrywa wielką rolę. Nie dość, że nie banalny to w dodatku naprawdę zapadający w pamięci. Na długo zapamiętam sytuacje, jakimi otaczana była Rebecca.

A bohaterka? Genialna! A w szczególności mistrzowskie było to, jak tłumaczyła sobie zakup kolejnych nowych rzeczy. Jej charakter, bardzo przebojowy i nieprzewidywalny, nie raz dawał o sobie znać.

Jednym słowem, książka genialna! Godna polecenia. Z chęcią widziałabym ją jaki film. Może kiedyś tak się stanie. Kto wie?


Ocena: 10/10

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję wydawnictwu Sonia Draga

Komentarze

  1. Nie wydaje mi się szczególnie.. intrygująca.. nie sięgnę.


    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja za granicą dośc rzadko robię zakupy i skupiam się przede wszystkim na naszych sklepach internetowych. Zresztą większość z nich oferuje wysyłkę towaru za pomocą https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd czyli z pewnością będzie szybko i dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)