Szczęśliwego Nowego roku! + Podsumowanie czytelnicze 2015

Kochani! Ten rok już się kończy  muszę przyznać, że minął mi bardzo czytelniczo. Rok temu przeczytałam 63 książki  w tym 143... Wtedy pisząc podsumowanie roku zastanawiałam się czy uda mi się poić ten wynik. Ok, chyba się udało, tylko nie mam pojęcia jakim cudem! Cóż może opatrzność tak chciała? Dzięki temu rozwinął się mój blog. Nawiązałam pierwsze blogowe współprace, przeprowadziłam konkurs, miałam swoją rocznicę, a przed kilkoma dniami zorganizowałam akcję Poczytalni. W moim życiu też działo się sporo, niektóre moje znajomości się zacieśniły,powstały nowe przyjaźnie, a część się rozpadła.Drugą klasę liceum skończyłam z czerwonym paskiem, trzecia zaczęła się wielkim powtarzaniem materiału i sporą dawka kofeiny. Zmieniły się moje przyzwyczajenia, oglądam niej telewizji, odzwyczaiłam się od swojego serialu ( Pierwsza miłość), inaczej organizuje swój czas i przewartościowałam swoje życiowe priorytety.  Jednak ogólnie jeśli chodzi o te części życia jestem zadowolona. Udało mi się zrealizować część z moich postanowień, a planuję kolejne. Zamierzam przede wszystkim porządnie przygotować się do matury,  by zdać ją jak najlepiej( rozszerzona biologia, chemia, matematykja i j.angielski:D), planuję wybrać się na Warszawskie Targi Książki, dostać się na studia i znaleźć jakąś pracę.
A Wam na ten Nowy Rok zyczę masy pozytywnych emocji, samych dobrych i ciekawych lektur, spełnienia życiowego, by te nadchodzące 366 dni okazało się jeszcze lepsze niż poprzednie, aby uśmiech nigdy nie schodził z Waszych twarzy, żeby otaczali Was sami wartościowi ludzie i byście zawsze potrafili znaleźć czas dla swoich bliskich.

W tym roku podjęłam się jednego wyzwania czytelniczego, które polegało na przeczytaniu "tyle ile się ma wzrostu".  Link do wyzwania :)  Cała zabawa bardzo mi się spodobała i już zapisałam się do następnej edycji. Poniżej zamieszczam dokładną dokumentację moich zmagań, jednak jestem prawie pewna że nikomu nie będzie się chciało tego dokładnie śledzić, zatem wszystko przeliczyłam i tak prezentują się moje wyniki: Według szkolnej pielęgniarki mam jakieś 172 cm , a w tym roku przeczytałam stosik mierzący 351,7 cm czyli wyrobiłam zadanie ponad dwukrotnie. Nie spodziewałam się że będzie tego aż tyle!

  1. Jądro ciemności - Joseph Conrad     0,5 cm
  2. Pod skrzydłem anioła -Hanna Babińska         1,2cm
  3. Drżenie- Maggie Stiefvater    3,7cm
  4. Szacunek ulicy- 50cent    2,5cm
  5. Tajemnica alchemika- Scott Mariani   2,6 cm 
  6. Miasto niebiańskiego ognia - Cassandra Clare  4,6 cm 
  7. Zostań jeśli kochasz - Gayle Forman   1 cm  
  8. Jutro, kiedy zaczęła się wojna- John Marsden  2cm 
  9. Lucian - Isabel Abedi  3,5 cm
  10. My dzieci z dworca zoo Christiane F.   1,3 cm
  11. Wesele- Stanisław Wyspiański  1,5 cm 
  12. Carrie- Stephn King   1,7 cm
  13. Przez burze ognia- Veronica Rossi  2,8 cm
  14. Jutro 2: W pułapce nocy- John Marsden  1,8cm  
  15. Zac & Mia- A.J.Beets   2,6 cm  
  16. Ever- Alyson Noel  2,2cm 
  17. Błękitna godzina- Alyson Noel   2,3cm 
  18. Cienie na księżycu  3cm 
  19. Wampiry Hollywoodu- Adrienne Barbeau, Michael Scott  2,3 cm 
  20. W cieniu klątwy- Alyson Noel   2,6 cm
  21. Przez bezmiar nocy- Veronica Rossi  2,7 cm
  22. Chłopi tom 1 - Władysław Reymont  1 cm
  23. Granica- Zofia Nałkowska 1,3 cm 
  24. Wróć jeśli pamiętasz - Gayle Forman  1,8 cm 
  25. Na krawędzi nigdy- J.A.Redmerski  3,8 cm 
  26. Wybór- Nicholas Sparks  2,6 cm 
  27. Magiczna gondola- Eva Voller  3 cm  
  28. Świeczka zgasła- Aleskander Fredro  0,2 cm  
  29. Próby ognia- James Dashner   2,7 cm  
  30. GONE Znikneli Faza druga : Głód - Michael Grant   3,7 cm
  31. GONE Zniknęli Faza Trzecia: Kłamstwa - Michael Grant  3,1 cm 
  32. GONE Znikneli Faza Czwatra : Plaga- Michael Grant   3,3 cm 
  33. Pokochała Toma Gordona Stephen King  1,1 cm 
  34. 19 razy Katherine- John Green 2,4 cm  
  35. Niebo istnieje...Naprawdę!- Todd Burpo, Lynn Vincent 1 cm
  36. Love Rosie- Cecelia Ahern  3 cm
  37. Poradnik pozytywnego myślenia- Matthew Quick 2,8 cm 
  38. Misery- Stephen King 2,5 cm 
  39. Rywalki- Kiera Cass  2,5 cm 
  40. Elita- Kiera Cass  2,5 cm 
  41. Kocham tatę - Alan Titchmarch  1,1 cm 
  42. Starter - Lissa Price 2,9 cm
  43. Wielki błękit- Jenifer Donnelly  2,1 cm  
  44. Malfetto. Mroczne piętno- Maie Lu  2,8cm  
  45. Zeznania niekrytego krytyka- Maciej Frączyk    1,1cm 
  46. Dziewczyna ognia i cierni- Rae Carson  3,1cm 
  47. Panny z Wilka - Jarosław Iwaszkiewicz  0,4 cm 
  48. Girl online- Zoe Sugg   3 cm 
  49. Wojna pod Pękniętym Niebem- Marcin Mortka 1,9 cm  
  50. Próba żelaza- Holly Black, Cassandra Clare   2,6 cm  
  51. Pierrot mon ami- Raumond Queneau  1,2 cm  
  52. Jedyna - Kiera Cass  2,5 cm  
  53. Ciemność płonie- Jakub Ćwiek  2,4 cm
  54. Córka zjadaczki grzechów- Melinda Sailsbury   2,7 cm  
  55. Mrok i mgła - Stefan Turschmid   3 cm  
  56. Pieśń kwarkostwora - Jasper Fforde  2,5 cm  
  57. Jacy jesteśmy. Nasza oficjalna autobiografia. -One direction  3 cm  
  58. Nie do pary - Ewa Nowak  2,3 cm 
  59. Niebo jest wszędzie- Jandy Nelson  2,4 cm
  60. Gregor i niedokończona przepowiednia  -Suzanne Collins  2,9 cm  
  61. Katherine Applegate- Jedyny i Niepowtarzalny Ivan 1,6 cm 
  62. Książe i gwardzista- Kiera Cass  1,7 cm
  63. Do wszystkich chłopców, których kochałam - Han Jenny  3,4cm
  64. Wybrani- C.J .Daugherty  3,3 cm
  65. Na wyspie- Tracey Garvis Graves  2,9 cm
  66. Kazdego dnia- David Levithan  2,1 cm  
  67. Ogień i woda- Victoria Scott  3 cm 
  68. Śmiertelna gra- Michael Marshall  2,9 cm 
  69. Całodobowa księgarnia Pana Penumbry- Robin Sloan  2,5 cm 
  70. Koszmarna dwójka- Jory John, Mac Bernett  1,9 cm 
  71. Ucieczka w dzicz- Erin Hunter 2,9 cm 
  72. Tajemnica klucza- Mariene Malone 2 cm 
  73. Fantazje i koszmary - Melissa Marr  1,9 cm  
  74. Książka bez sensu- Alfie Deyes   1,5 cm 
  75. Srebrzyste wizje- Anne Bishop 4 cm 
  76. Dzieci gniewu- Paul Grossman 2,5 cm  
  77. Dziedzictwo - C.J.Daugherty 2,5 cm 
  78. Zagrożeni- C.J. Daugherty  3,1 cm 
  79. GONE Zniknęli Faza Piata : Ciemność- Michale Grant 3,7 cm 
  80. Endgame. Wezwanie- James Frey, Nils Johnson- Shelton  3,8 cm 
  81. Pod skrzydłami Matki Mroku- Kathrin Szczepanik 1,8 cm  
  82. Czas żniw- Samantha Shannon  3,6 cm 
  83. Szklany tron- Sarah J. Maas 3,5 cm 
  84. Pięka katastrofa- Jamie McGuire  3,4 cm  
  85. Lekko stronniczy. Jeszcze więcej-Karol Paciorek Włodek Markowicz 2,2 cm
  86. Gregor i PrzepowiedniaZagłady -Suzanne Collins   2,5 cm
  87. Chodząca Katastrofa -Jamie McGuire 3,5 cm  
  88. Wyspa potępionych - Melissa de la Cruz 2,3 cm 
  89. ARS Dragonia- Joanna Joełka  1,9cm 
  90. Wododspad- Lauren Kate  2,8 cm
  91. Czas żniw- Saantha Shanon  4,2 cm
  92. Fangirl- Rainbow Rowell  3 cm 
  93. Doceń siebie. Jak odkryć prawdziwa siebie i rozwinąć skrzydła. -Miranda Kerr 1,5 cm
  94. Ukochany z piekła rodem- Alek Rogoziński  2,3 cm 
  95. GONE Znikneli Faza  Szósta: Światło- Michael Grant 2,5 cm 
  96.  Korona w mroku - Sarah J. Maas  3,7 cm
  97. Beta- Rachel Cohn 2,5 cm  
  98. Ender- Lissa Price  2,5 cm  
  99. Sen- Lisa McMann 0,9 cm 
  100. Między światami. Moja historia i niewola w Iranie- Roxana Saberi  2,5 cm 
  101. Kiedy nadejdą dobre wieści? - Kate Atkinson 3,2 cm 
  102. Cztery - Veronica Rooth 2 cm 
  103. Gniewna fala- Jennifer Donelly  2,1 cm  
  104. Morderstwo na Korfu- Alek Rogoziński 2,3 cm 
  105. Nastepczyni - Kiera Cass 2,5 cm
  106. 7 dni- Eve Ainsworth 2 cm 
  107. W sieci umysłów- James Dashner 2,5 cm 
  108. Bądź chic- Emelie Albertini, Anne Humbert 1,4 cm 
  109. Światlo, którego nie widać- Anthony Doerr  4 cm 
  110. Zatrute ciasteczko- Alan Bradley 2,8 cm 
  111. Wybrańcy-Kirstin Cashore 3,2 cm
  112. Girl Online w trasie- Zoe Sugg 2,2 cm 
  113. Płonaca korona - Rae Carson 3,2 cm 
  114. Co jeśli... -Rebecca Donovan  3,1 cm
  115. Mgła-Lisa McMann 1,2 cm 
  116. Misja Ivy- Amy Engel  3 cm 
  117. Anna we krwi- Kendare Blake 2,5 cm 
  118. Dziedzictwo ognia- Sarah J. Maas 4,2 cm 
  119. Collide- Gail McHugh  2,5 cm 
  120. Łowca słow- Susin Nielsen  2,2 cm 
  121. Marsjanin - Andy Weir  2,6 cm 
  122. Czerwona królowa- Victoria Aveyard  3,2 cm 
  123. Tease - Amanda Maciel   2,3cm 
  124. Carrlie Pilby (nieznośnie genialna) -  Caren Lissner 2,5 cm 
  125. Hejtoholik- Michał Wawrzyniak  1,2 cm 
  126. Szkoła latania- Sylwia Trojanowska 2,2 cm 
  127. Lek na śmierć- James Dashner  2,5 cm
  128. Dar morza- Diane Chamberlain  2,8 cm
  129. Złota krew- Pierce Brown  2,8 cm
  130. Trzynaście powodów- Jay Asher 1,8 cm
  131. Cena naszych pragnień- Dominika Szałomska  1,5 cm 
  132. Graficzna podróż- Ed Sheeran, Philip Butah  1,8 cm
  133. Coś mojego- Marie Lyn Curtis  1,9 cm
  134. Pulse- Gail McHughh   2 cm
  135. Klucz niebios- James Frey, Nils Johnson- Shelton 4 cm
  136. Klucze - Adam Lang  2,7 cm 
  137. Stigmata- Beatrix Gurian  3,1 cm 
  138.  Will Grayson, Will Grayson- John Green, David Levithan 2,8cm
  139. Naturalna pewnośc siebie- Tomasz Marzec 1,3 cm
  140. Kim jesteś Sky? - Joss Stirling  3 cm
  141. Imperium ognia- Sabaa Tahir 3,3 cm
  142. Magia Bożego Narodzenia - Fern Micaels, Cathy Lamb, Mary Carter, Terry DuLong 3,4 cm
  143. Po drugiej stronie kartki - Jodi PicoultSamantha van Leer  2 cm

Komentarze

  1. Gratuluję wyniku. Życzę zaczytanego 2016 roku.
    Pozdrawiam
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetny wynik! Gratuluję ;) Mnie udało się przeczytać ok 20 książek mniej ;)
    Życzę, aby w nowym roku udało ci się przeczytać jeszcze więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo przeczytałaś - tylko dwie mniej niż ja :) Ja też wyzwanie Przeczytam tyle... ukończyłam dwukrotnie, aczkolwiek jestem od ciebie troszeczkę niższa = 168. Jakby nie patrzeć - rok udany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow cudowny wynik!! Nie wiem jakim cudem tyle czytałaś i miałaś wysokie oceny i jeszcze matura. Jednym słowem szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik. Zaczytanego Nowego 2016 Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, gratuulacje! Ja chyba też przystąpie do tego wyzwania ze wzrostem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne gratulacje:) Wynik naprawdę imponujący w porównaniu do poprzedniego roku! W akcji Poczytani oczywiście biorę udział;) Życzę Ci jutro udanej zabawy Sylwestrowej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O WOW! 143 książki to baardzo dużo! A co do wyzwania to zaraz się zapiszę, ponieważ uważam, że to super pomysł :)

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!! Gratuluję takiego wyniku, jest doprawdy imponujący. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko to ja się cieszyłam z 43 książek przeczytanych a ty wyskakujesz z takim wynikiem :O
    Gratuluje jakim cudem taki wynik osiągnęłaś>??

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Dużo przeczytałaś! Gratuluję!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG ale książek! Gratuluje!! Dobrego Roku:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)