Kucze- Adam Lang


Tytuł: Kucze
Autor: Adam Lang
Wydawnictwo: Wydawnictwo literackie
Gatunek: Młodzieżowa, Young Adult
Ilość stron : 304
O czym to jest?:
Adam to wydawałoby się typowy młody człowiek. Ma przed sobą maturę, liczne cele i marzenia, oraz chce mieć dziewczynę swoich marzeń. Z tą dziewczyna są jednak pewne problemy. Jak wybrać tę wartościową? Czy chłopak kieruje się właściwymi priorytetami? Niestety jego historia szokuje, a w szczególności damską część publiczności. Ten na pozór twardy chłopak ma w sobie ogrom wrażliwości i dojrzałości, jednak nie jest on idealny. Łamie serca dziewcząt, kłóci się z matka i przyjaciółmi, a przy tym wszystkim musi stale uczyć się do egzaminów. Czy jego historia cię poruszy? Może. Zszokuje? Na pewno!
Moje refleksje :
Książka początkowo wydawała mi się nudna i nieciekawa.  Zresztą moje podejście do niej było różne. Już sama okładka mnie odrzucała. Zwyczajnie mi się nie podoba, zwłaszcza jeśli bardzo podobną widziałam już w przypadku innej książki u innego wydawnictwa.  Mimo to spotkałam się z bardzo ciekawą historią W szczególności dlatego, że opowiadana była z perspektywy chłopaka.
Zazwyczaj gdy czytamy historie o porzuconych dziewczynach, są one rzewne i smutne z powodu zaistniałego wydarzenia. Tutaj mamy chłopaka, który nieustannie rani damskie serca, nie rozumiejąc czasem dlaczego tak się dzieje. Akcja poprowadzona jest w miarę ciekawie i momentami zaskakuje, jednak bez rewelacji. Mimo iż fabuła naprawdę wciąga i potrafi zainteresować, a książkę czyta się bardzo szybko ze względu na krótkie rozdziały, to po skończeniu jej czułam pewien niedosyt. Wydawało mi się, że mogłoby się tu wydarzyć więcej, część zdarzę mogłaby być bardziej rozbudowana, itp.
Główny bohater mnie lekko denerwował. Pewne jego zachowania sprawiły, że naprawdę zaczęłam wątpić w męską część świata. I to jest jeden z pozytywów przeczytania książki. Tak drogie Panie! Nareszcie dowiemy się co drzemie w ich tajemniczych głowach. Poznamy ich tajemnicze myśli i cele. Nie znaczy to, że ta książka jest od razu kluczem do rozwiązania męskich tajemnic, jednak przedstawia ona w pewnym stopniu ich sposób rozumowania i postępowania.
Zatem jeśli liczycie na hit, który zawładnie waszym sercem, to się przeliczycie. Jeśli natomiast pragniecie książki szybkiej i łatwej do przeczytania, która nieraz was zaskoczy, a nawet wprawi w osłupienie, to jest to idealny wybór.

Ocena: 7/10
 Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu Literackemu


http://www.wydawnictwoliterackie.pl/

Komentarze

  1. Czytałam i jak na młodzieżówkę to bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o niej jakiś czas temu, zachęciłaś mnie :)
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam kiedyś o niej, ale zepchnęłam ją w najdalsze zakamarki mojego mózgu i chyba nadal tam sobie będzie leżeć ;) Pozdrawiam <3
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że nie powinno oceniać się książki po okładce, ale muszę przyznać, że ta okładka skutecznie odstrasza mnie od tej powieści. Jednak chyba środek też mnie średnio interesuję - denerwujący bohater to nie dla mnie. Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam i jakoś nie umiem się do niej przekonać. Ale może kiedyś po nią sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)