Pulse- Gail McHugh


Tytuł: Pulse
Autor: Gail McHugh
Seria: Collide tom 2
Wydawnictwo: Akurat
Gatunek: Romans, Erotyczna, New Adult
Ilość stron : 400
O czym to jest?:
Emily decyduje się by być jednak z Gavinem. Postanawia ostatecznie opuścić Dillona, by być z mężczyzna, który naprawdę jest jej przeznaczony. Czy jednak on nadal chce z nią być? W świetle nowych okoliczności dziewczyna stanie w obliczu wielkiego wyboru. Co okaże się dla niej dobre? Jak potoczą się dalsze losy naszych bohaterów?
Moje refleksje :
Ten tom tego cyklu potwierdza jedynie moją tezę, iż zwykle drugi tom jest gorszy od poprzedniego. Nie twierdzę, że „Pulse” jest książka okropną czy zła, jednak było kilka rzeczy, których mi w niej brakowało. Była dla mnie zbyt przewidywalna i idealistyczna, a ponadto momentami wręcz nierealistyczna.
Fabuła w „Pulse”' okazała się momentami wciągająca i wręcz zadziwiająca. Oprócz kilku momentów, w których faktycznie można było być pewnemu, co stanie się zaraz, książka potrafiła zachwycić i zszokować. Nie chciałabym zdradzać za wiele z tego,co wydarzy się pomiędzy Emily i Gavinem, ale muszę powiedzieć, że możecie spodziewać się wielu spięć oraz przepięknych momentów. Mimo, iż po przeczytaniu jednej trzeciej, można było śmiało snuć spekulacje na temat zakończenia, to książka ma w sobie pewną magię, która zdecydowanie przyciąga do niej i nią pozwala zapomnieć o historii w niej zawartej.
Bohaterowie nie za bardzo się zmienili, nadal charakteryzują się różnymi konkretnymi cechami, majś swoje nawyki czy typowe teksty. Wiele się tu o nich nie rozpiszę, bo w zasadzie nie ma o czym. Nic się nie zmieniło, nic nie można zarzucić, a pisanie dwa razy tego samego nie ma sensu.
Dlatego, jeśli choć w najmniejszym stopniu podobała ci się książką „Collide”, natychmiast ruszaj do księgarni po „Pulse”. Z pewnością się nie zawiedziesz!
Ocena: 8/10
Seria „Collide”
2. Pulse

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję wydawnictwu Akurat

https://www.facebook.com/wydawnictwoakurat/

Komentarze

  1. Nie czytałam pierwszej części, ale słyszałam o tych książkach wiele dobrego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam pierwszej części i jakoś ogólnie jestem średnio przekonana do tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dużo dobrego słyszałam już o tej książce, że koniecznie sama muszę ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy tom był całkiem fajny, więc chętnie sięgnę po kontynuację :)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  5. Collide jakoś bardziej mi się podobało, a Emily wtedy mniej działała mi na nerwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie książki wspominam bardzo miło, ale chyba Pulse podobało mi się bardziej,:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie częściowo przewidywalne książki, czyta się je z większym spokojem. Nie ukrywam, że zachęciłaś mnie do tej serii, lecz zacznę od pierwszej części. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)