Coraz bliżej święta... + zapowiedź 1000x połącz kropki

Coraz bliżej a w zasadzie już jutro. Z tej okazji chciałabym Wam życzyć dużo ciepła rodzinnego, miłości, szczęścia, uśmiechu na każdy dzień oraz spełnienia wszelkich marzeń. Aby ten kolejny rok był lepszy od obecnego oraz obfitował w same dobre decyzje, a ludzie jakich spotykacie wnosili do Waszego życia samą dobrą energię. Byście pod choinką znaleźli to o czym marzyliście (książki!), a literatura na jaką się natkniecie wywoływała w was same pozytywne emocje. I byście mieli więcej czasu na czytanie! Kochani, wszystkiego co najlepsze!
Chciałabym się Wam też z czegoś wytłumaczyć. Od kilku dni na blogu nie pojawiła się żadna recenzja. Nie jest to bynajmniej spowodowane brakiem książek do czytania! O nie, tego mi nigdy nie brakuje! Niestety zbliżające się święta wymagają ode mnie sporej ilości pracy i zwyczajnie nie mam czasu na czytanie. Od piątku przeczytałam jakieś 50 stron, więc jest to wynik katastrofalny! Zatem, nie mam o czym pisać. Myślę, że jednak teraz tego czasu będzie już więcej i do końca tygodnia wyrobię się z przeczytaniem "Ember in the ashes" Trzymajcie kciuki!
Niosę Wam też i dobrą wiadomość! 13 stycznia na rynku, nakładem wydawnictwa Insignis ukażą sie dwie bardzo ciekawe książki: "1000 x połącz kropki. Arcydzieła" i "1000 x połącz kropki. Zwierzęta".
"Aż 1000 kropek do połączenia na każdym z wyjątkowo dużych rysunków (ok. 25x35 cm) o niespotykanym poziomie szczegółowości! Thomas Pavitte stworzył wyjątkowy zbiór łamigłówek składających się z 1000 kropek, których połączenie zajmuje przyjemnie dużo czasu. Jego wyjątkowy styl w powiązaniu z urokiem wspaniałych zwierząt sprawia, że uzyskane dzieła oprócz funkcji czysto rozrywkowej mogą też pełnić rolę dekoracyjną."
I jak myślicie? W mojej ocenie zapowiada się ciekawa książką ze sporą dozą rozrywki. Ja już nie mogę się doczekać by zobaczyć jak bardzo skomplikowane będą to łamigłówki.
 

Komentarze

  1. Książki z serii 1000 kropek wyglądają świetnie, już nie mogę się doczekać kiedy trafią w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kropkach już słyszałam i czekam! To będzie świetna zabawa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kropkach już słyszałam i czekam! To będzie świetna zabawa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalna sprawa, że w okresie przedświątecznym brakuje czasu na czytanie :) Rodzinnych i uśmiechniętych świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych, radosnych, rodzinnych świąt. :)
    A co do kropek... te wszystkie interaktywne książki mnie odpychają i jakoś nie mogę się w to wkręcić, ale kto wie? Może spróbuję. :)
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt w rodzinnej atmosferze i uśmiechu każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)