Następczyni - Kiera Cass


Tytuł: Następczyni
Autor: Kiera Cass
Seria: Selekcja tom 4
Wydawnictwo: Jaguar
Gatunek:
Ilość stron : 360
O czym to jest?:
Maxon i America władają królestwem. Minęło 20 lat od czasu ,gdy książę wybierał sobie żonę poprzez eliminacje, Teraz jako król, szczęśliwy, małżonek i ojciec, musi zmierzyć się z kolejnymi problemami związanymi z królestwem. Organizuje również kolejne eliminacje. Tym razem to księżniczka Eadlyn będzie szukać miłości spośród 35 kawalerów. Czy dziewczyna znajdzie miłość?
Moje refleksje :
Wiele razy słyszałam, że „Następczyni” jest gorsza od poprzednich części tej serii. I niestety muszę się z tym zgodzić. Co prawda sama fabuła jest bardzo ciekawa i wciągająca a samą książkę czyta się szybko, jednak jest coś co mi w niej nie pasuje. Wydarzenia, jakie poznałam, nie wyryły się w mojej pamięci, pozostały tylko przeze mnie poznane i tyle. Dodatkowo miałam wrażenie, iż autorka sili się strasznie na to, by ta część była najlepsza z całej serii, a to niestety się jej nie udało. Muszę jednak przyznać, iż świetnie oddała typowe zachowania nastolatków na przykładzie Eadlyn i jej przyjaciela. W szczególności podobał mi się humor tych postaci związany m.in. z ich zachowaniem. Jeśli już o bohaterach mowa, to byli oni bardzo charakterystyczni. W szczególności dzięki temu, łatwo było odróżnić kandydatów na męża księżniczki. Książka zakończyła się dość ciekawie i już wyczekuję ostatniego tomu serii. 
 
Ocena: 7/10

Seria „Selekcja”
 2. Elita
4.Następczyni

Komentarze

  1. Zdecydowanie wolę Eadlyn od Americi! Ciężko mi powiedzieć, jak to się ma do fabuły, bo ona w żadnej części wyjątkowo dobra nie była. Ale postacie jestem w stanie porównać i zdecydowanie: Eadlyn jest lepsza od swojej matki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałem o tej serii. Ja teraz czytam ''Misja Sto'' i mnie wciągnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam trylogię i powiem szczerze, że już mało z niej pamiętam.. Jakoś tak, było minęło. Jest okej do poczytania w deszczowy dzień, jeśli szukamy czegoś mega lekkiego i kobiecego, bo nie oszukujmy się, każda z nas kiedyś chciała znaleźć swojego księcia. Jednakże jakoś nie jestem chyba gotowa, by znów wrócić do tej historii. Na razie podziękuję, ale może za jakiś czas :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam jak na razie wszystkie części, które wyszły w naszym kraju i niestety, ale szału nie było. To przyjemne książki, ale w ostatecznym podsumowaniu raczej nie wypadają mocno korzystnie. Choć okładki to mają piękne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka była zachwycona, a ja w wolnej chwili też sięgnę, tym bardziej, że seria przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Też sądzę, że Następczyni jest gorsza od poprzednich części :/

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś po nią sięgnę, chwilowo jednak mam cały stos czekający na przeczytanie :) Podoba mi się ta okładka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam jeszcze tej serii i na razie chyba nie mam w planach po nią sięgnąć. Jednak szkoda, że ostatnia część jest gorsza od pozostałych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam 3 książki z Selekcji i jakoś nie mam ochoty sięgać po Następczynie. Związałam się z Americą i że to ona jest główną bohaterką więc sama nie wiem czy czytać. Szczególnie że napisałaś iż ta część jest gorsza od Jedynej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede mną jeszcze Jedyna, ale ta historia podoba mi się na tyle, że z chęcią będę sięgać po kolejne tomy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z całej serii ta ma chyba najlepszą okładkę,jednak w "Następczyni" brakowało mi Ami i Maxona i to właśnie chyba ich wersja rywalizacji(?) przypadła mi do gustu. Pozdrawiam, JUlka

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam serii, ale wiele osób mi polecało, także w najbliższym czasie po nią sięgnę. Ciekawi mnie historia Ameriki, bo naprawdę wiele recenzji namawiało do jej lektury i mówiło, że warto :)
    Zapraszam do mnie na recenzję "Co, jeśli"!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę, że miałaś możliwość przeczytania tej części. Ja czytałam 3 pierwsze i Książę i Gwardzista i szczerze mówiąc, jak dla mnie 3 część była najlepszą z najlepszych ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)