Każdego dnia - David Levithan

Tytuł: Każdego dnia
Autor: David Levithan
Seria: Uwaga młodość
Wydawnictwo: Wydawnictwo dolnośląskie
Gatunek: Romans, Fantasy, Młodzieżowa, Young adult
Ilość stron: 256
O czym to jest?:
A to jego imię. Wyjątkowe prawda? On sam jest również wyjątkowy. Każdego dnia chłopak zmienia ciało. Nie ma własnego. Zatem z niewiadomych powodów codziennie wypożycza sobie ciało swego potencjalnego rówieśnika i przeżywa jeden dzień z jego lub jej życia. Potem ta osoba nie pamięta wiele z tych 24 godzin. Na samo to zjawisko chłopak nie ma wpływu, nie potrafi dwa razy znaleźć się w tej samej osobie. Pewnego razu budzi się on jako Justin. Poznaje jego dziewczynę Rhiannon, która zwraca na siebie jego uwagę. Przez następne wcielenia nie potrafi o niej zapomnieć. Czy może zaistnieć między nimi jakieś głębsze uczucie?
Moje refleksje :
Niesamowita historia! Nie dość, że nigdy nie spotkałam się z czymś podobnym, to amo poprowadzenie wątków było idealne. Ważne jest to iż autor skupił się nie tylko na historii i losach A lecz również na przedstawieniu losów osób, których ciała on zamieszkiwał. Wiemy o nich sporo, z pewnością nie o wszystkich, jak również nie zawsze jest to ten sam typ wiadomości. Bohaterowie ci, pochodzą z różnych grup społecznych, co ogromnie ubarwia powieść. Historia nie toczy się ani szybko, ani powoli, jest lekka i bardzo przyjemna. Zatem czyta się to dość szybko i łatwo. Nie jest to skomplikowane ani zawiłe. Jednocześnie było tu tak wiele historii, które ciężko naraz zapamiętać. Wszystkie aspekty jakie jeszcze mogłabym poruszyć, byłyby jedynie pozytywne. Cóż więcej mogę powiedzieć? Naprawdę warto poświęcić jej czas!

Ocena: 10/10



Seria „Uwaga młodość”
1.Każdego dnia
2. Pewnego dnia

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Księgarni Internetowej Gandalf.com.pl

http://www.gandalf.com.pl/ 

TUTAJ możecie zamówić książkę w bardzo dobrej cenie.

Komentarze

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie. Chętnie przeczytam jak tylko będę miała okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jaka wysoka ocena. Książka zapowiada się bardzo intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię czytać tego typu książki, tym bardziej dobrze oceniasz. Jak najbardziej dal mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to jestem ciekawa i tej książki, i twórczości autora, a szczególnie WG, WG którego napisał razem z Johnem Greenem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka mnie interesuje od jakiegoś czasu, będę musiała po nią niedługo sięgnąć, tym bardziej po tak zachęcającej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam tę książkę w zapowiedziach i już wtedy zwróciłam na nią uwagę. Po przeczytaniu Twojej recenzji, kusi mnie ona jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale skutecznie mnie zachęciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam to przeczytać, zanim zrobił się szum. A teraz widzę wiele pochwał dotyczących tej książki i zaczynam mieć wątpliwości.

    dianabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)