Mind of mine- Zayn

Tytuł: Mind of mine
Autor: Zayn
Dystrybutor: Sony Music Entertainment
Rok nagrania: 2016
Gatunek: Pop R&B
Co tu znajdziesz? :
Zayn to znany chyba już wszystkim były członek One direction. Po odejściu od zespołu i chwili ciszy, fani otrzymali informację iż rozpoczyna on karierę solową. Najpierw pojawiła sie piosenka jak i teledysk do Pillowtalk. Po jakimś czasie już wszyscy mogli nabyć całą płytę i szerzej zapoznać się z jego twórczością. Czy było warto?

Moje refleksje:
Swego czasu byłam wielką fanką One direction. Uwielbiałam ich piosenki, oglądałam relacje z koncertów. Odejście jednego chłopaków z zespołu ogromnie mnie nie zszokowało, wiadomym było że kiedyś to nastąpi. Czy dobrze się stało? Może i tak, Zayn wypuścił naprawdę dobry album, którego przyjemnie się słucha.

Krązek rozpoczyna się krótkim utworem o tytule identycznym jak i cała płyta. Świetnie to wprowadza do całości, zarysowuje klimat i pokazuje z czym mamy do czynienia. Następny utwór czyli "Pillowtalk", tak wszystkim dobrze znany kawałek. Opisywać go nie trzeba. Moje pierwsze wrażenie co do tej piosenki nie było przychylne. Gdy jednak odłuchałąm ją drugi raz, nabrała m do niej przekonania,a wrędz bardzo polubiłam. Innymi utworami, które mnie bardzo zainteresowały to między innymi "Befour", "Fool for you", "TiO","Like I would". I choć większość z nich jest w tym samym klimacie R&B, idealnie pasujące do bujania się i zamyślenia, to właśnie "Fool for you' jest taką bardzo podobną do ballady. Mimo to, całość idealnie się razem zgrywa.

Wypisane wyżej tytuły są moimi ulubionymi jeśli chodzi o tę płytę. Nie znaczy to jednak, że reszta jest beznadziejna. Są równie dobre ale nie przypadły mi do gustu zarówno brzmieniowo jak i tekstowo, tak jak inne. Ważnym jest jednak to, że wszystkie utwory idealnie są ze sobą połączone, widać, że zostały stworzone przez jedną osobę, że są dedykowane dla tego konkretnego artysty. Zayn idealnie się w tym odnajduje i według mnie takie brzmienia perfekcyjnie pasują do jego stylu i odwzorowują sceniczną osobowość. Pamiętam, że pierwszy raz słuchając płyty, tak się w całość zasłuchałam, że nie wiedziałam kiedy następowały zmiany piosenek a za tym, kiedy całość się skończyła.

Ogromnie podoba mi się też samo wykonanie opakowania płyty, Okładka przedstawiająca młodego Malika, z jego charakterystycznymi tatuażami, to idealne połączenie jego dzieciństwa z teraźniejszością. W środku natomiast jest mała książeczka, którą otwiera się zupełnie inaczej niż inne. Jest to w zasadzie mały kwadratowy plakat, gdzie jest z jednej strony zdjęcie wykonawcy, a z drugiej wszelkie niezbędne informacje na temat piosenek. Bardzo ciekawy pomysł.

Chyba oczywistym jest, że płyta mi się podobała. Z pewnością będzie należała do moich ulubionych, gdyż jest inna niż wszystkie. Zawiera w sobie masę emocji i ciekawych brzmień, dzięki którym mogłam na nowo poznać Zayn'a Malika.

Ocena: 9/10

Za możliwość przesłuchania serdecznie dziękuję sklepowi empik.com

Komentarze

  1. Zayn <3
    Też szalałam za 1D, ale to Zayn zdominował moją głowę. Lubię jego twórczość, a ta płyta byłaby mile widziana an mojej półce :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze będę ukrycie kochać "pierwotne" 1D!
    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)