I to przeminie- Milena Busquets


Tytuł: I to przeminie
Autor: Milena Busquets
Wydawnictwo: Czarna owca
Gatunek: Obyczajowa
Ilość stron: 192
O czym to jest?:
Blanca po utracie matki przyjeżdża do Cadaqués, miasteczka na wybrzeżu Morza Śródziemnego, gdzie zawsze spędzała w dzieciństwie wakacje. Tam prowadzi dialog ze zmarłą matką, najważniejszą miłością jej życia. Seks, przyjaźń, dzieci, bliskość, miłość, to wszystko, co dla Blanki było i jest ważne, stają się remedium na jej smutek.
(lubimyczytac.pl)

Moje refleksje :
Ta książka mnie ogromnie zawiodła. Spodziewałam się czegoś zupełnie innego, a to, co otrzymałam, nie dość, że odbiegało od moich wyobrażeń, to było jeszcze do tego bardzo niedzikawe i denne.

Co mi się nie podobało? Wszystko! Pomysł na fabułę początkowo wydawał się ciekawy, ale im dalej w las tym więcej drzew, jak to mówią. A autorka temu wyzwaniu nie podołała. Książka nie dość, że schematyczna to jeszcze odrzucająca od swojej treści. Do tego bardzo irytująca główna bohaterka i jej żenujące przemyślenia. Istne dno.

Nie będę więcej rozpisywać się o tym, jak bardzo ta książka jest zła. Uważam, że tych kilka zdań całkowicie oddało moje uczucia co do tej publikacji. Pisząc to, zastanawiam się jeszcze czy znajdę jakiś mały pozytyw, i wydaje mi się, że jest tylko jeden- okładka


Ocena: 1/10



 Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję wydawnictwu Czarna Owca

Komentarze

  1. Będę pamiętać żeby omijać

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju! Dawno nie spotkałam się z tak niską oceną jakiejkolwiek książki. Jestem trochę w szoku, bo po opisie książka zapowiadała się nieźle. Na razie odpuszczam, ale korci mnie, żeby na własnej skórze przekonać się, czy jest aż tak źle.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nową recenzję :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety, aż tak źle?
    To raczej nawet nie zapamiętuje jej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że to aż takie wielkie rozczarowanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej książce, nie mam jej w najbliższych planach. Widać, że mocno się zawiodłaś... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie planuję jej przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama zaczęłam czytać tę książkę i bardzo szybko ją odstawiłam i nie żałuję...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)