Liebster Blog Award #3


 Znów jestem nominowana. Tym razem przez Karmelowe czytadła . Dziękuje bardzo  zabieram się za odpowiedzi.

1.Ile książek przeczytałeś/aś w 2015 roku?
Według danych na blogu 34 ale są jeszcze pozycje czekające na recenzję. W sumie to przeczyta łam 43.
2.Skąd pomysł na pisanie bloga?
Kocham czytać i pisać o książkach. Zauważyłam iż blogi książkowe są dość popularne, więc postanowiłam spróbować swoich sił.
3.Twoje ulubione miejsce do czytania?
Zdecydowanie mój pokoik :)
4.Najbardziej wyczekiwana książka 2015 roku?
Wodospad - Lauren Kate oraz   Następczyni - Kiera Cass
5.Czy jest autor,którego jednocześnie kochasz i nienawidzisz?Jeśli tak,to jaki?
Cassandra Clare. Kocham za serie "Dary anioła" i "Diabelskie maszyny". Nienawidzę za to co na końcu stało się z Simonem.
 6.Jest książka,którą podczas czytania miałeś/aś ochotę wyrzucić przez okno?Jaki nosi tytuł?
Pierrot mon ami- recenzja wkrótce :)
7.W świecie jakiej książki chciałbyś/a żyć?
Lubię swoje życie ale najbardziej chciałabym żyć w świecie Harry'ego Pottera.
8.Na 1 dzień możesz wcielić się w role bohatera z każdej wybranej przez siebie książki.Kogo wybierasz?
Decyduję się na Americę z serii "Selekcja"
9.Wyznajesz zasadę "najpierw książka potem film"?
Tak, zdecydowanie. Choć w przypadku "Gwiazd naszych wina" i"Miasta Kości" nie zastosowałam jej.
10.Twoja ulubiona książkowa para?
Hazel i Gus z "Gwiazd naszych wina".
11.Najlepsza książka z roku 2014?
"Miasto niebiańskiego ognia"  - Cassandra Clare


Czas na moje pytanka! 
  1. Kto zachęcił cię do czytania?
  2. Oszacuj: Ile książek już przeczytałaś/eś w swoim życiu?
  3. Od kiedy czytanie jest Twoją pasją?
  4. Gdybyś miał/a zabrać na bezludną wyspę jedna książkę, jaka by to była?
  5. Czy codziennie znajdujesz czas na czytanie?
  6. Jaki jest twój znienawidzony bohater?
  7. Czy jest jakaś popularna książka/seria, która wszystkim się podoba a Tobie nie?
  8. W jakim miejscu najchętniej czytasz?
  9. Na kontynuację jakiej książki najbardziej czekasz?
  10. Ile książek liczy twoja biblioteczka?
  11. Wolisz czytać blogi książkowe czy oglądać vlogi książkowe? 

    Nominuję 
    Paulina Topolewicz
    Weronika W
    Urszula Mizielińska

Komentarze

  1. Przeczytałaś w tym roku już 43 książki? Niezły wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie 43 książki to świetny wynik. Ja przeczytałam już 39 :), więc teraz jestem zadowolona.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)