Kocham tatę - Alan Titchmarch



Tytuł: Kocham tatę
Autor: Alan Titchmarch
Wydawnictwo: Albatros
Gatunek: Obyczajowa
Ilość stron: 304
O czym to jest?:
Rodzina Toma Dramnonda to typowa idylla. Mieszka on w pięknym domu z żona i córką. W wakacje wszyscy udają się na urlop do Włoch. Już drugiego dnia pobytu wydarza się coś tragicznego, co zmienia życie rodziny o 180 stopni. Celem bohaterów okaże się zmierzenie się z tym zdarzeniem, zarówno psychicznie jak i logistycznie.
Moje refleksje :
Historia sama w sobie jest przepiękna. Przedstawia wyjątkową relację między ojcem, a córką. Momentami jest bardzo smutna, wręcz wzruszająca, a momentami przezabawna. Jest to niesamowita historia dająca do myślenia, pełna wielu wartości, dylematów życiowych, dodatkowo napełnia ciepłem wewnętrznym i wiarą w lepsze jutro. Niestety nie pochłania ona tak bardzo jak powinna. Akcja jest trochę nieciekawie przedstawiona i ma w sobie coś takiego, że nie mam ochoty ponownie wracać do tej historii. Nie jest zła, ale czytałam lepsze, więc ocena nie jest wysoka.

Komentarze

  1. Jakoś nie jestem zainteresowana tą książką. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Tagu,szczegóły na blogu: http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/2015/04/titles-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiadało się ciekawie, ale sam pomysł na książkę niestety nie wystaczy :(

    PS: Nie wiem, czy zauważyłaś, ale baner konkursowy jest bardzo duży i wychodzi poza ramy paska bocznego :)

    http://ksiazkoweimperium-recenzje.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)