Najlepsze książki 2016 roku! - #9 Pierwsza zieleń

Kiedy nadchodzi wiosna, każdy z nasz szuka do poczytania czegoś lekkiego, relaksującego, wprowadzającego nas w radosny czas, kiedy wszystko budzi się do życia.  I z myślą o tym powstała kategoria "Pierwsza zieleń- na wiosnę". Jaka książka wydana w tym roku idealnie pasuje do tych słów?

Tutaj miałam niemały problem. Bo założyłam sobie, iż taka publikacja powinna być lekka, niezobowiązująca, a także bardzo wciągająca. I tak mój wzrok  padł na książkę Sophie Kinselli. Dzięki czemu przypomniałam sobie jak miłe chwile spędziłam przy czytaniu jej, i jak wiele emocji było z nią związanych. A działo się tu naprawdę sporo. Wszystko to opisane było w taki sposób, iż czytanie było prawdziwą przyjemnością i rozrywką. Książka idealna na wiosnę? Zdecydowanie tak!



                                   Jeśli macie ochotę , zapraszam na moją recenzję książki LINK

Komentarze