Najlepsze książki 2016 roku! - #5 Porażka

Piąty dzień to smutny dzień. Dlaczego? Wspominamy tu książki z kategorii "Porażka- książka która nas zawiodła". A chyba nikt z nas nie lubi tego uczucia, kiedy oczekujemy czegoś wspaniałego po treści, a dostajemy twór o marnej wartości. Na szczęście w tym roku nie było aż aż tak wielu perełek, a przynajmniej takowych sobie nie przypominam!

Mój wybór padł na "I to przeminie". Dlaczego? Historia z opisu wydawała się bardzo interesująca. Mimo, iż porusza dość popularny temat, to wydawało mi się, że może to być coś wyjątkowego. I faktycznie tak było, ale w negatywnym sensie. Nie dość że się nudziłam, to i lekko irytowałam.


                                  Jeśli macie ochotę , zapraszam na moją recenzję książki LINK

Komentarze

  1. Również w tym roku trafiłam na książkę, po której spodziewałam się czytelniczego odkrycia, lecz strasznie się zawiodłam. Tak bywa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, więc nie mam zdania :0 każdy trafia na rozczarowania książkowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)