Wróć, jesli pamiętasz- Gayle Forman



Tytuł: Wróć, jeśli pamiętasz
Autor: Gayle Forman
Seria: Jeśli zostanę
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Gatunek: Dramat, Romans, Młodzieżowa
Ilość stron: 288
O czym to jest?:
Adam stał się gwiazdą rocka. Mia to słynna wiolonczelistka. Od wypadku minęły 3 lata, a związek tych dwojga jest już przeszłością. Rozpad związku spowodowało tajemnicze zniknięcie dziewczyny z życia chłopaka. Jaki będzie skutek ich ponownego spotkania? Czy zdecydują się na powrót? Czy uczucie tli się jeszcze w ich sercach? Poznajmy bieg niesamowitych zdarzeń.
Moje refleksje :
Autorka zachowała styl podobny do tego z poprzedniej części. Tym razem wszystko dzieje się z perspektywy Adama. Akcja zdecydowanie góruje nad opisami, a dialogi są po prostu cudowne, pełne emocji, budujące każdą sytuacje. Retrospekcje są ogromnie wartościowe, a sama historia jest wprost ujmująca. Niestety pewne elementy fabuły były przewidywalne a samo zakończenie pozostawia wiele do życzenia.

 
Ocena: 7/10




Seria "Jeśli zostanę"
  1.   Zostań,jeśli kochasz
  2.  Wróć, jeśli pamiętasz

Komentarze

  1. Podobało mi się zakończenie pierwszej części, dlatego nie chcę go sobie psuć czytając kolejną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten tom przypadł bardziej do gustu niż poprzedni. Jak dla mnie zmiana narratora na Adama była zdecydowanym plusem tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc,to od początku spodziewałam się jak się zakończy,ale i tak czytałam z zachwytem.Druga część podobała mi się bardziej i nie żałuję,że ją przeczytałam :) Pozdrawiam,Julka z http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)