W cieniu klątwy- Alyson Noel



Tytuł: W cieniu klątwy
Autor: Alyson Noel
Seria: Nieśmiertelni tom 3
Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie
Gatunek: Fantasy, Romans, Młodzieżowa, Paranormal romance, Young Adult
Ilość stron: 320
O czym to jest?:
W wyniku wydarzeń z poprzedniej części, Damen nie może dotknąć Ever. Sytuacje komplikuje nasilające się między nimi uczucie. Ciotka dziewczyny nalega by ta znalazła wakacyjną pracę, więź ta podejmuje się takowej w pobliskiej księgarni, gdzie poznaje przystojnego Jude'a. Chłopak niesamowicie na nią działa. Problemów dostarcza również pojawienie się bliźniaczek i utrata przez nie ich mocy. Jaką role odegra w całej historii Księga cieni pełna zaklęć?
Moje refleksje :
Książka nie należy do złych, jednak zawiera w sobie zbyt dużo zbytniego lania wody i nieciekawych scen. Bohaterowie są ogromnie przewidywalni i nie było ani jednego momentu zaskoczenia. Podczas czytania zakończenia, pomijałam pewne fragmenty by tylko zakończyć proces czytania, gdyż sama akcja była bardzo nużąca i nieciekawa. Nie jest to z pewnością lektura, z którą wiążę miłe wspomnienia.

Ocena: 6/10


Seria "Nieśmiertelni"
  1. Ever
  2.  Błękitna godzina
  3.  W cieniu klątwy
  4.  Mroczny płomień 
  5.  Nocna gwiazda
  6. Na zawsze

Komentarze

  1. Parę lat temu przeczytałam tą serię. Ogólnie bardzo mi się podobała .Czasami jednak bywały nużące momenty z tego co pamiętam. Ale mogłam to wszystko trochę inaczej odbierać jako trzynastolatka. Teraz pewnie nie podobałaby mi się już tak bardzo, ale kto wie :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przewidywalność to zawsze duży minus. Czyli nie warto się brać za tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem. Chyba mam obecnie za dużo serii do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieram się za tą serię już dłuższy czas, ale ciąglę się waham..
    http://ever-books-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria nie ciekawi mnie tak bardzo, ale kto wie może kiedyś dam jej szanśe.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)