Szept wiatru- Sylwia Trojanowska


Tytuł: Szept wiatru
Autor: Sylwia Trojanowska
Seria: Szkoła latania tom 3
Wydawnictwo: Videograf
Gatunek: Młodzieżowa, Romans, Young Adult
Ilość stron: 288
O czym to jest?:
Co byś zrobiła, gdyby przyszło ci walczyć o szczęście i miłość? Do czego byś się posunęła, aby zatrzymać to, co dla ciebie najcenniejsze? Główna bohaterka "Szeptu wiatru" szuka swego szczęścia, podejmując nierzadko trudne i kontrowersyjne decyzje. Goni za prawdą, zderza marzenia z rzeczywistością, odważnie poszukuje rozwiązań, by sięgnąć marzeń oraz by zatrzymać miłość, która całkowicie zawładnęła jej życiem. Szept wiatru to ostatnia, po "Szkole latania" i "Blisko chmur", pełna emocji odsłona historii Katarzyny Laski, młodej kobiety, która na oczach czytelników przeobraziła się z zakompleksionej i zamkniętej w sobie w rozumiejącą siebie i z podniesioną głową patrzącą w przyszłość. To również historia skomplikowanej, przepełnionej emocjami miłości, dla której można poświęcić wiele, a nawet… wszystko. (lubimyczytac.pl)

Moje refleksje: 
Czy wy też tak mocno jak ja wyczekiwaliście momentu by przeczytać tę historię? Ja wprost nie mogłam się doczekać, by znów trafić do świata Kasi i Maksa i dowiedzieć się jak zakończy się ta historia. To co  zaczynamy?

Ponownie się nie zawiodłam. Pani Sylwia, idealnie oddała to czego oczekiwałam po ostatnim tomie. Ba! Pojawiło się tu znacznie więcej! Nie dośc że cała historia została idealnie podsumowana, to wprowadziła dodatkowe wątki, podsycające całość. Historia, oprócz typowego charakteru miłosnego zyskała nowy- bowiem pojawił się znacznie więcej tajemnic i zagadek.

Czytając, nie mogłam się wprost powsytzymać przed kontynuowaniem. Takim oto sposobem przeczytałam całosć jednego wieczora. A w zasadzie nocy. To nic, że nastęnego dnia musiałam wstać dość wcześnie. Poznanie zakończenia, było znacznie ważniejsze :) Ale tak na poważnie, to muszę przyznać iż książka trzyma poziom.  Zdecydowanie, potrafi tak samo zainteresować jak poprzenie tomy a także pozostawić niemały ślad w sercu czytelnika.

Nie brakowało tu zdecydowanie emocji i akcji. Wyjątkowo, wprowadzone nowe wątki, wprowadziły tu nie tylko nutkę świerzości ale i ciekawie całość urozmaiciły. Był to też jeden z elementów, przyciągających do książki, gdyż to od niego wążyło się całe zakończenie książki. Swoją drogą, to i ono samow  sobie było świetne. Nie ukrywam że takowego się spodziewałam, jednak nie przewidziałamm wszystkich jego aspektów.

Osobiście bardzo identyfikujeę sie z postacią Katarzyny Laski, choć w zasadzie mamy inne charaktery. Dlaczego? Bo to jest tak napisane! Razem z nią przeżywałam wszystkie wzloty i upadki, razem płakałyśmy i się śmiałyśmy. No dobrze, Maksa jej odstąpiłam ! :)

Bohaterowie, choć na przsestrzeni tomów się zmienili, to moje uczuycia do nich pozostały niezienne. Miło było obserwować jak dojrzewają, rozwiązują kłopoty, przeżywają rozterki miłosne a także być świadkiem ich rozważań. I zżyłam sie z nimi do tego stopnia, że jestem pewna, że jeszce nieraz przeczytam całość by powrócic do tych emocji jakie towazyszyły mi przy czytaniu każdego poszczególnego tomu. 

Jestem przekonana, że wszyscy wielbiciele tej historii sięgną po ten tom, by poznać finalizację historii o Kasi. Jednak gdyby, miał ktoś jakiekolwiek wątpliwośći, powiem to jeszce raz a  dobitnie. TA KSIĄŻKA JEST ŚWIETNA!!!

Ocena: 9/10

Seria "Szokoła latania"
2. Blisko chmur
3. Szept wiatru

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję wydawnictwu Videograf


http://www.videograf.pl/index.php

Komentarze

  1. Jeszcze nie znam twórczości tej autorki. Kto wie, może kiedyś sięgnę po tę serię.

    Pozdrawiam.
    Kasia z Ebookowych recenzji
    http://ebookowe-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo to, że książka ma polskich bohaterów i dzieje się w Polsce, jest powodem, dla którego nie przeczytam tej powieści, choćby była ze złota.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)