Ocalona - Aprilynne Pike


Tytuł:  Ocalona
Autor: Aprilynne Pike 
Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie
Gatunek: Fantasy, Romans, Paranormal romance, Młodzieżowa, Young Adult
 Ilość stron: 332
O czym to jest?:
    Nastoletnia Tavia traci rodziców w katastrofie lotniczej w wyniku czego musi zamieszkać ze swoja ciocią i wujkiem. Po tym zdarzeniu musi chodzić na rehabilitacje oraz na psychoterapię u bardzo dziwnej kobiety Przenosząc się do nowego miasta, poznaje przemiłego Bensona, z którym szybko się zaprzyjaźnia. Po pewnym asie zaczyna widzieć tajemniczego chłopaka, który pojawia się i znika, a widzi go tylko ona.Niepokojące są również trójkąty oraz świecące osoby widywane przez nią. W takich oto okolicznościach dziewczyna zaczyna dowiadywać się o sobie dość zadziwiających informacji mających ogromny wpływ na jej późniejsze życie. Najgorsze jest w tym wszystkim to iż nie może ona tak naprawdę nikomu ufać.
Moje refleksje:
    Książka zaciekawiła mnie swoją okładką jak i opisem z tyłu. Historia przedstawiona na jej kartkach pochłonęła mnie całkowicie. Mimo, iż jest tu przedstawiony dość typowy trójkąt miłosny zaciekawia on swoją odmiennością i umotywowaniem. Postaci są przedstawione w taki sposób, iż czytelnik nie ma stuprocentowej pewności kto jest bohaterem pozytywnym, a kto negatywnym. Część wydarzeń zaskakuje swoim przebiegiem i z wieloma decyzjami bohaterki się nie zgadzałam lecz po upływie czasu rozumiałam ich motywację. Dzieło to lekko mi przypominało "Łzę" Lauren Kate, lecz było równie wciągające. Z chęcią sięgnę po kolejną część, gdyż zapowiada się naprawdę ciekawy cykl. Podsumowując warto ją przeczytać jeśli jesteś osobą lubiącą tajemnice i zagadki z dozą wydarzeń fantastycznych

Ocena:  10/10


Seria :Ocalona"
  1.  Ocalona
  2.  Uprowadzona

Komentarze

Prześlij komentarz

Liczę na szczere komentarze :)