Szklany tron- Sarah J. Maas



Tytuł: Szklany tron
Autor: Sarah J. Maas
Seria: Szklany tron tom 1
Wydawnictwo: Uroboros
Gatunek: Młodzieżowa, Fantasy, Young Adult, Romans,
Ilość stron: 520
O czym to jest?:
Celaena jest bardzo młodą i już bardzo słynną zabójczynią. Niestety mimo swojego sprytu jak i ogromnej siły została złapana i osadzona w kopalni na dożywotnią niewolnicza pracę. Po roku kary książę Dorian oferuje jej udział w turnieju o tytuł królewskiego zabójcy. Jej wgrana gwarantuje jej wolność. Jeśli nie, wróci do kopalni. Podczas owego turnieju, w drastycznych okolicznościach giną jego uczestnicy. Kto okaże się sprawcą? Jak wiele będzie ofiar?
Moje refleksje :
Ta książka jest idealna! Od samego początku wciąga ogromnie w historię Celaeny i jej losy. Zaczynając od fabuły, która jest ogromnie oryginalna i momentami zaskakująca. Nie spotkałam się jeszcze z książką, w której teoretycznie czarny charakter, staje się tym bardziej pozytywnym. Choć w wielu chwilach zastanawiałam się, jakie będą dalsze poczynania bohaterki, która bywała nieprzewidywalna. Wplecenie wątku romantycznego okazało się również dość ciekawym poprowadzeniem akcji. Mimo iż pojawia się to w wielu seriach to w tej ma to swój bardzo delikatny wydźwięk. Podczas czytania starałam się znaleźć jakąś wadę tej książki. Słyszałam bowiem o niej masę pozytywnych opinii i zastanawiałam się czy faktycznie jest taka genialna. I co? Jest! Po prostu nie mogłam się od niej oderwać! Jej czytanie nie zajmuje wiele, a jak już wspominałam, fabuła jest ogromnie zajmująca. Bohaterowie są ciekawie wykreowani. Każdy z nich ma swój odrębny, bardzo wyraźny charakter, jak i sposób bycia co tylko podsyca zainteresowanie tą książką. Cóż mogę więcej powiedzieć? A, jeszcze okładka! Czyż nie jest cudowna? Według mnie jest! Po prostu się w niej zakochałam! „Szklany tron”? Serdecznie ją polecam!

Ocena: 10/10

Seria „Szklany tron”
1. Szklany tron


  
 Za możliwość przeczytania książki serdecznie dziękuję księgarni internetowej bonito.pl
bonito.pl/?utm_source=blog&utm_medium=banner&utm_campaign=zakladkaa

lubimyczytac.pl
granice.pl
nakanapie.pl

Komentarze